Communicatie van en naar de werf

In TeamPlanner verloopt de meeste communicatie via de startpagina van de applicatie. Als een medewerker geregistreerd staat op de werf, kan deze volgende zaken aanvullen (op voorwaarde dat de rechten werden toegekend)

1. Tijdsregistraties
Een start/stop timer om de gewerkte tijden per medewerker te registreren. De gewerkte uren komen allemaal in een rapport terecht zodat u kan filteren per werf en gebruiker over een bepaalde periode heen. De uren kunnen worden afgerond volgens zelf te maken instellingen zodat ook die handeling in tijd wordt uitgespaard.


2. Foto's

Vanop de werf foto's toevoegen aan het werfdossier. Typisch wordt hier een foto aan het begin en einde van de dag genomen. Maar ook beschadigingen of leveringen ter plaatse kunnen via foto worden vastgelegd. Alle foto's komen chronologisch in het werfdossier en kunnen dus direct bekeken worden vanop kantoor.

comunicatie van en naar de werf


3. Opmerkingen

Ook opmerkingen en uitgevoerde werken kunnen worden genoteerd om hier een tijdslijn van te maken in het werfdossier.


4. Gebruikte producten

Indien u wilt weten hoeveel keer een bepaald product werd gebruikt op de werf kan u deze optie gebruiken om de producten te laten registreren. Alles komt dan samen in één rapport met een eventuele kostprijs erbij.
Ideaal om bvb. het aantal meterkasten, rechte buis, bochten, ... bij te houden van een werf.


5. Bestanden

In een werf kan men werfmappen aanmaken en hierin bestanden plaatsen. Deze bestanden kunnen gedeeld worden met de medewerkers op de werf. Zo kan u uitvoeringsplannen, vergunningen, .... delen met medewerkers en onderaannemers. Als de agenda openstaat voor medewerkers of onderaannemers kan u deze bestanden ook al op voorhand delen zodat deze zijn werk kan voorbereiden.



Neem contact op voor een vrijblijvende demo ter plaatse

Reeds overtuigd? Vraag vandaag nog een demo ter plaatse aan!

Wij komen vrijblijvend langs en tonen u kan alle mogelijkheden van de software.

Contacteer ons