In TeamPlanner verloopt de meeste communicatie via de startpagina van de applicatie. Als een medewerker
geregistreerd staat op de werf, kan deze volgende zaken aanvullen (op voorwaarde dat de rechten werden toegekend)
1. Tijdsregistraties
Een start/stop timer om de gewerkte tijden per medewerker te registreren. De gewerkte uren komen allemaal in een rapport terecht
zodat u kan filteren per werf en gebruiker over een bepaalde periode heen. De uren kunnen worden afgerond volgens zelf te maken
instellingen zodat ook die handeling in tijd wordt uitgespaard.
2. Foto's
Vanop de werf foto's toevoegen aan het werfdossier. Typisch wordt hier een foto aan het begin en einde van de dag genomen. Maar ook
beschadigingen of leveringen ter plaatse kunnen via foto worden vastgelegd. Alle foto's komen chronologisch in het werfdossier en kunnen
dus direct bekeken worden vanop kantoor.
3. Opmerkingen
Ook opmerkingen en uitgevoerde werken kunnen worden genoteerd om hier een tijdslijn van te maken in het werfdossier.
4. Gebruikte producten
Indien u wilt weten hoeveel keer een bepaald product werd gebruikt op de werf kan u deze optie gebruiken om de producten te laten
registreren. Alles komt dan samen in één rapport met een eventuele kostprijs erbij.
Ideaal om bvb. het aantal meterkasten, rechte buis, bochten, ... bij te houden van een werf.
5. Bestanden
In een werf kan men werfmappen aanmaken en hierin bestanden plaatsen. Deze bestanden kunnen gedeeld worden
met de medewerkers op de werf. Zo kan u uitvoeringsplannen, vergunningen, .... delen met medewerkers en
onderaannemers. Als de agenda openstaat voor medewerkers of onderaannemers kan u deze bestanden ook al op
voorhand delen zodat deze zijn werk kan voorbereiden.
Wij komen vrijblijvend langs en tonen u kan alle mogelijkheden van de software.
Contacteer onsStart vandaag nog met tijd en geld te besparen!
Vraag vandaag nog een demo ter plaatse aan!