Checklijsten bij werven

In TeamPlanner kan u nu standaard checklijsten aanmaken met verschillende todo's erin. Bij een werf of project kan u dan bepaalde checklijsten activeren en ervoor zorgen dat u gestructureerd alle todo's afwerkt en ervoor zorgt dat u geen enkel document of stap vergeet.
U bepaalt zelf welke lijsten u opstelt, zo kan u een specifieke lijst maken voor de opstart van een project en een andere voor het afsluiten ervan. Elke toegewezen persoon krijgt zijn specifieke todo's op zijn homepage te zien.

Checklijsten bij werven bouw


Aanmaken checklijst
U kan verschillende checklijsten opstellen om zo verschillende types van werven te voorzien. Per checklijst kan u verschillende todo's of vragen toevoegen. Elke todo kan toegekend worden aan de werfleider van de werf, de persoon die de checklijst aanmaakt of een andere specifieke medewerker.
Dit laat toe om iedereen zijn eigen specifieke onderdeel te verzorgen bvb. als één iemand verantwoordelijk is voor het aanvragen van vergunningen. Deze toewijziging gebeurt bij het activeren van een checklijst.

Checklijst activeren bij een werf
Selecteer welke checklijst u wenst te activeren en de verschillende todo's worden aangemaakt bij de werf, telkens met de juiste verantwoordelijke erbij. Deze medewerker kan aanduiden of een todo werd voltooid en dan wordt het direct zichtbaar in het overzicht plus ook op welke datum de todo voltooid werd.

Reeds overtuigd? Vraag vandaag nog een demo ter plaatse aan!

Wij komen vrijblijvend langs en tonen u kan alle mogelijkheden van de software.

Contacteer ons